ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ
Η ιστοσελίδα (η ‘’σελίδα’’ μας) Gaki.gr ("GAKI" "εμείς", "δικά μας") και συναφείς υπηρεσίες είναι στην διάθεσή σας με τους ακόλουθους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις αγοράς, καθώς και με οποιουσδήποτε άλλους κανόνες που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας (στην ενότητα, '' Όροι και Προϋποθέσεις ''). Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά πριν από την τοποθέτηση οποιαδήποτε παραγγελίας σας στο www.gaki.gr. Σας συνιστούμε να κρατήσετε ένα αντίγραφο των Όρων και Προϋποθέσεων για μελλοντική σας αναφορά.
GAKI είναι το εμπορικό όνομα της εταιρείας LANALIS AEBE με έδρα στην Ελλάδα. Η διεύθυνση της εταιρείας είναι Λ. Ιωνίας 166, ΤΚ 11144, Αθήνα, Ελλάδα, τηλ. [+30] 2102114100. ΑΦΜ 800 559737.
Ειδικότερα, θα θέλαμε να επισύρουμε την προσοχή σας στις πολιτικές μας σχετικά με τους όρους συναλλαγών που περιέχονται στους Όρους και Προϋποθέσεις και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Η γκάμα των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα απευθύνεται μόνο στους καταναλωτές των οποίων ο συνήθης τόπος κατοικίας τους είναι στην Ελλάδα ή σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίοι μπορούν να παρέχουν μια διεύθυνση παράδοσης εκεί και οι οποίοι είναι ενήλικοι. Αν είστε κάτω των 16 ετών θα πρέπει να έχετε ενημερώσει το γονέα ή κηδεμόνα σας για τους Όρους και Προϋποθέσεις και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της GAKI πριν την εγγραφή σας για να χρησιμοποιήσετε αυτή την ιστοσελίδα ή οποιαδήποτε από τις υπηρεσίες αυτού του δικτυακού τόπου. Διατηρούμε ωστόσο το δικαίωμα να δεχθούμε παραγγελίες μόνο από όσους είναι άνω των 18 ετών. Καταναλωτής κατά την έννοια του νόμου είναι κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί αποκλειστικά ή κατά κύριο λόγο έξω από την εμπορική, βιοτεχνική ή την επιχειρησιακή δραστηριότητα του.
Εμείς μπορεί να τροποποιούμε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις από καιρού εις καιρό. Παρακαλούμε διαβάστε τους Όρους και Προϋποθέσεις και ελέγχετε τους συχνά. Αν δεν συμφωνείτε με οποιαδήποτε αλλαγή στους Όρους και Προϋποθέσεις τότε θα πρέπει να σταματήσετε αμέσως τη χρήση της ιστοσελίδας. Οποιεσδήποτε αλλαγές γίνονται μετά από μια παραγγελία δεν θα επηρεάσουν τη σχετική εντολή σας, εκτός αν είμαστε υποχρεωμένοι από τον νόμο να κάνουμε την αλλαγή.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΓΟΡΑΣ
Για να κάνετε τις αγορές σας στην ιστοσελίδα μας θα πρέπει να μας παρέχετε τα προσωπικά σας στοιχεία. Ειδικότερα, θα πρέπει να παρέχετε το πραγματικό σας όνομα, αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλες πληροφορίες που χρειάζονται, όπως υποδεικνύεται. Επιπλέον Θα σας ζητηθεί να παρέχετε προσωπικές πληροφορίες για τις οποίες εγγυάστε ότι είναι έγκυρες και σωστές και επιβεβαιώνετε ότι είστε το πρόσωπο που αναφέρεται στις πληροφορίες τιμολόγησης που δώσατε.
Η ιστοσελίδα είναι διαθέσιμη μόνο σε ιδιώτες και όσους πληρούν τους όρους της Gaki προς δικαιοπραξία. Προϊόντα που αποκτώνται από τον αγοραστή είναι για προσωπική χρήση ή δώρο και δεν μπορούν να μεταπωληθούν, να χρησιμοποιηθούν για εμπορικούς σκοπούς ή οποιοδήποτε άλλο εμπορικό όφελος. Επιπλέον η Gaki διατηρεί το δικαίωμα να περιορίσει την αποστολή πολλαπλής ποσότητας ενός προϊόντος σε έναν πελάτη ή σε μια ταχυδρομική διεύθυνση.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Όλες οι παραγγελίες υπόκεινται σε αποδοχή και διαθεσιμότητα, καθώς τα προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας δεν κρατούνται για εσάς και μπορούν να αγοραστούν και από άλλους πελάτες. Τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της Gaki έως ότου ολοκληρωθεί από τον πελάτη η διαδικασία πλήρους εξόφλησης του τιμήματος για την αγορά.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί απλώς μια πρόσκληση για τον πελάτη, να κάνει μια προσφορά με σκοπό την σύναψη σύμβασης για την αγορά προϊόντων που παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Μπορείτε να επιλέξετε προϊόντα από την γκάμα των προϊόντων μας και να τα συγκεντρώσετε στο «Καλάθι» σας, κάνοντας κλικ στο κουμπί «Καλάθι Αγορών». Κλικάροντας στο κουμπί «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΩΝ», κάνετε μια προσφορά για να αγοράσετε τα προϊόντα που βρίσκονται στο καλάθι αγορών σας. (η «Παραγγελία»).
Πριν από την τοποθέτηση της παραγγελίας, μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε λεπτομέρειες της παραγγελίας σας, ανά πάσα στιγμή, κάνοντας κλικ στο κουμπί «Καλάθι Αγορών»./p>
Μετά την υποβολή της παραγγελίας σας, θα σας αποσταλεί ένα αυτοματοποιημένο αποδεικτικό με email με μια σύνοψη λεπτομερειών της παραγγελίας σας. Αυτό το email δεν συνιστά αποδοχή από την Gaki, της πρότασης σας για αγορά, απλώς τεκμηριώνει το γεγονός ότι η Gaki.gr έχει λάβει την παραγγελία σας.
Μια δεσμευτική σύμβαση πώλησης ανάμεσα σε εμάς και σε εσάς θα λάβει χώρα μόνο όταν η Gaki αποδεχθεί την παραγγελία σας. H Gaki δικαιούται αλλά δεν υποχρεούται να δεχτεί την προσφορά σας μέσα σε 7 ημέρες από την λήψη της. Η Gaki δηλώνει την αποδοχή της παραγγελίας σας στέλνοντάς σας ένα email που επιβεβαιώνει την αποστολή της παραγγελίας σας (αναφερόμενο ως «Επιβεβαίωση Σύμβασης», «Επιβεβαίωση Φόρτωσης»). Αν υπάρχουν περισσότερα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε μια παραγγελία, η σύμβαση συνάπτεται μόνο για τα προϊόντα που αναφέρονται ρητά στην επιβεβαίωση της παραγγελίας.
Το ανωτέρω ισχύει επίσης όταν, λόγω του επιλεγμένου τρόπου πληρωμής, έχετε ήδη πληρώσει το τίμημα για την αγορά του προϊόντος ή έχετε δώσει οδηγίες πληρωμής πριν από τη σύναψη της σύμβασης. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν συναφθεί η σύμβαση, η Gaki θα σας ενημερώσει για αυτό με e-mail και θα σας επιστρέψει την τυχόν προπληρωμή χωρίς καθυστέρηση.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης, εκ του νόμου, παραμένει ανεπηρέαστο από όλα τα προηγούμενα.
Η Gaki θα διατηρεί αρχείο των συναλλαγών σας για τουλάχιστον ένα έτος.
ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ
Αφού έχετε κάνει την επιλογή σας και η παραγγελία σας έχει τοποθετηθεί, θα λάβετε ένα email που θα σας γνωστοποιεί τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Αυτό το email ΔΕΝ αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας σας, απλά μια επιβεβαίωση ότι την έχουμε λάβει.
Αν δεν ακυρώσετε την παραγγελία σας, η αποδοχή της παραγγελίας και η ολοκλήρωση της σύμβασης ανάμεσα σε εσάς και την Gaki θα ολοκληρωθεί με την αποστολή από εμάς του email με το οποίο θα σας επιβεβαιώνουμε ότι τα εμπορεύματα έχουν αποσταλεί. Η σύμβαση πώλησης έχει, επομένως, συναφθεί στην Ελλάδα και η γλώσσα της σύμβασης είναι η αγγλική. Ούτε ο νόμιμος εκπρόσωπος μας για την διαχείριση των πληρωμών ούτε οι εταιρείες διαχείρισης των μεταφορών μας έχουν το δικαίωμα να δεχθούν παραγγελίες εξ ονόματος της Gaki.
Διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε την παραγγελία σας στην περίπτωση που για παράδειγμα, δεν έχουμε εξουσιοδότηση για πληρωμή, υπάρχουν περιορισμοί στην αποστολή ενός συγκεκριμένου είδους, το προϊόν που παραγγέλθηκε δεν είναι διαθέσιμο ή δεν ικανοποιεί τα πρότυπα του ποιοτικού μας ελέγχου και πρέπει να αποσυρθεί, ή αν εσείς δεν πληρείτε τα κριτήρια δικαιοπραξίας που ορίζονται στους Όρους και Προϋποθέσεις.
Μπορούμε επίσης να αρνηθούμε να διεκπεραιώσουμε και ως εκ τούτου να αποδεχθούμε μια συναλλαγή για οποιονδήποτε λόγο ή να αρνηθούμε την παροχή υπηρεσιών σε οποιονδήποτε, ανά πάσα στιγμή, κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια. Εμείς δεν φέρουμε ευθύνη απέναντί σας ή έναντι οιουδήποτε τρίτου προσώπου εξαιτίας της απόσυρσης οποιουδήποτε προϊόντος από την Ιστοσελίδα μας ή όχι, είτε αυτό το προϊόν έχει πωληθεί ή αφαιρεθεί, ή ακόμη εξαιτίας της διαλογής ή επεξεργασίας οποιουδήποτε υλικού περιεχομένου στην Ιστοσελίδα, αρνούμενοι να διεκπεραιώσουμε μια συναλλαγή ή να παγώσουμε ή να αναστείλουμε οποιαδήποτε πράξη μετά την έναρξη της επεξεργασίας.
Ενώ καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για να βεβαιώσουμε ότι τα στοιχεία στην ιστοσελίδα μας είναι ακριβή, μπορεί από καιρό σε καιρό να ανακαλύψουμε ένα λάθος στην τιμολόγηση των προϊόντων. Αν ανακαλύψουμε ένα λάθος στην τιμολόγηση του προϊόντος στην παραγγελία σας, εμείς θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να αποδεχθούμε ή να εκπληρώσουμε μια παραγγελία για ένα προϊόν που διαφημίζεται σε μια εσφαλμένη τιμή και διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε την εν λόγω παραγγελία που έχει γίνει αποδεκτή ή είναι στο στάδιο της αποστολής. Εάν παραγγείλετε ένα προϊόν που η τιμή του είναι λανθασμένη για οποιοδήποτε λόγο, θα σας αποστείλουμε ένα email ή θα σας τηλεφωνήσουμε για να σας ενημερώσουμε ότι δεν αποδεχόμαστε την παραγγελία σας ή / και ότι το σχετικό μέρος της παραγγελίας σας έχει ακυρωθεί. Αν έχετε ήδη πληρώσει για τα προϊόντα, θα σας επιστρέψουμε το πλήρες ποσό, μόλις θα είμαστε έτοιμοι. Σε περίπτωση που τα προϊόντα ανακαλούνται κατά τη μεταφορά, θα επεξεργαστούμε την επιστροφή των χρημάτων σας, αφού τα προϊόντα έχουν επιστραφεί σε εμάς.
ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ, ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η Gaki ασφαλίζει κάθε παραγγελία κατά τη διάρκεια μεταφοράς μέχρι και την παράδοση στην καθορισμένη διεύθυνση παράδοσης. Ζητούμε μια υπογραφή για κάθε εμπόρευμα που παραδίδεται, που δηλώνει ότι στη φάση αυτή η ευθύνη για τα προϊόντα που αγοράσατε, περνάει σε εσάς. Εάν έχετε ορίσει ως παραλήπτη κάποιον άλλον εκτός από εσάς για τους σκοπούς της αποστολής (για παράδειγμα, αποστολή ως δώρο) τότε αποδέχεσθε ως απόδειξη παραλαβής την υπογραφή από αυτό το άτομο (ή σε αυτή τη διεύθυνση παράδοσης) ότι συνιστά απόδειξη της παράδοσης και της εκπλήρωσης των όρων από την Gaki και της μεταφοράς της ευθύνης κατά τον ίδιο τρόπο. Στην περίπτωση που ο πελάτης ή ο ορισμένος παραλήπτης δεν υπογράψει για την παράδοση των αγαθών, οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία (για οποιονδήποτε λόγο) από την στιγμή της παράδοσης και μετά, είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη. Η Gaki δεν θα ευθύνεται σε καμία περίπτωση.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι έχουμε ως στόχο την αποστολή όλων των παραγγελιών μέσα σε 24 ώρες, ή σε 48 ώρες σε περιόδους εκπτώσεων. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης χρησιμοποιείται μόνο ως οδηγός και αρχίζει από την ημερομηνία της αποστολής. Η Gaki δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που προκαλούνται κατά τις διαδικασίες εκτελωνισμού και μεταφοράς στον προορισμό.
Παράδοση είναι διαθέσιμη μόνο εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οι παραγγελίες θα αποστέλλονται μόνο αφού το πλήρες χρηματικό ποσό της αγοράς έχει πιστωθεί στο λογαριασμό μας.
Αφού τα εμπορεύματα παραδοθούν στον μεταφορέα, θα λάβετε ένα e-mail με την επιβεβαίωση της αποστολής από τον πωλητή και έναν σύνδεσμο που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την εξέλιξη μεταφοράς της παραγγελίας σας.
Αν δεν είμαστε σε θέση για λόγους πέρα των δυνατοτήτων μας να επιτύχουμε μια δεσμευτική προθεσμία παράδοσης, θα σας ενημερώσουμε χωρίς καθυστέρηση και, ενδεχομένως, να διευκρινίσουμε μια νέα εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης. Αν ο νέος χρόνος παράδοσης δεν είναι αποδεκτός από εσάς ή τα αγαθά δεν είναι επίσης διαθέσιμα εντός του νέου χρόνου παράδοσης ή δεν είναι διαθέσιμα γενικώς, θα σας επιστρέψουμε το αντίστοιχο ποσό της πληρωμής που έχει ήδη γίνει. Όλα τα κατοχυρωμένα δικαιώματα των μερών παραμένουν ανεπηρέαστα.
Τα προϊόντα που προσφέρονται στη Gaki παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα με τη μορφή ψηφιακών φωτογραφιών των πραγματικών προϊόντων. Μικρές διαφορές μεταξύ της παρουσίασης και των πραγματικών προϊόντων δεν θεωρούνται ως ελαττώματα στα προϊόντα που παραγγέλθηκαν.
ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΧΡΕΩΣΕΙΣ
Οι τιμές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα εκφράζονται σε Ευρώ και περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ με τον ισχύοντα συντελεστή. Όλες οι τιμές και οι προσφορές εξακολουθούν να ισχύουν, όπως διαφημίζονται από καιρού εις καιρόν. Η τιμή σε ευρώ ενός προϊόντος που εμφανίζεται στην σελίδα κατά τη στιγμή αποδοχής της παραγγελίας θα είναι δεσμευτική, εκτός από τις περιπτώσεις σφάλματος. Οι τιμές αυτές μπορούν να αλλάξουν αφού τα είδη αυτά υπόκεινται σε μειώσεις τιμών σε οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της περιόδου πώλησης.
Θα σας ενημερώνουμε, όποτε χρειάζεται, για το μεταφορικό κόστος, καθώς και για τυχόν πρόσθετα κόστη, π.χ. για συσκευασία δώρου, στην φόρμα παραγγελίας αμέσως πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Ο Πελάτης θα επωμίζεται τα έξοδα αποστολής και κάθε πρόσθετη χρέωση.
ΠΛΗΡΩΜΗ
Η Gaki δεν διατηρεί αρχείο με προσωπικές πληροφορίες πληρωμής όπως αριθμούς πιστωτικών καρτών ή αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών. Αποδεχόμαστε Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express, Maestro και Diners, μέσω της υπηρεσίας e-Commerce της Alpha Bank. Η υπηρεσία e- Cοmmerce της Alpha Bank χρησιμοποιεί μια από τις καλύτερες πρακτικές διαχείρισης πληρωμών και είναι πλήρως συμβατή με τα διεθνή πρωτόκολλα ασφαλείας, πιστοποιημένη από τον Κώδικα Ασφάλειας (SecureCode) της Visa και της Mastercard για ασφαλείς ηλεκτρονικές πληρωμές μέσω καρτών.
Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να πληρώσετε μέσω της υπηρεσίας PayPal. Όταν επιλέξετε αυτή την επιλογή κατά την ολοκλήρωση των αγορών σας, θα κατευθυνθείτε στη σελίδα PayPal για να συνδεθείτε και να ελέγξετε το χρηματικό ποσό πριν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο «Pay Now». Με την ολοκλήρωση αυτής της συναλλαγής, θα επιστρέψετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Gaki για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι η κάρτα σας χρεώνεται μόνο κατά την αποστολή της παραγγελίας σας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερών, χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε αιτιολογία, από την ημέρα που τα αποκτήσατε ή ένας τρίτος που αναφέρεται ονομαστικά από εσάς και που δεν είναι ο μεταφορέας, αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών.
Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα αποστείλετε ταχυδρομικώς ή με e-mail). Μπορείτε επίσης να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση, επιστρέφοντας το σχετικό προϊόν σε εμάς, μαζί με την προ εκτυπωμένη ετικέτα επιστροφής που περιλαμβάνεται στο πακέτο. Καμία επιπλέον δήλωση δεν είναι απαραίτητη.
Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης με e-mail, παρακαλούμε στείλτε μας e-mail στη διεύθυνση: customercare@gaki.gr
Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης με την επιστροφή των αγαθών, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τις οδηγίες που βρίσκονται στο πακέτο και στείλτε τα στην διεύθυνση επιστροφής που αναφέρεται στο πακέτο.
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (με εξαίρεση συμπληρωματικά έξοδα που προκύπτουν από την επιλογή σας άλλου τρόπου παράδοσης, εκτός του απλού οικονομικού τρόπου παράδοσης που προσφέρεται από εμάς), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία θα λάβουμε τα επιστρεφόμενα αγαθά από εσάς ή αποδεικτικό στοιχείο ότι τα έχετε στείλει πίσω. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που εσείς επιλέξατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός και αν έχει ρητά συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ μας. Σε καμία περίπτωση, εμείς δεν θα επιβάλουμε οποιαδήποτε επιβάρυνση για την επιστροφή αυτή.
Μπορεί να παρατείνουμε την επιστροφή μέχρι να λάβουμε τα επιστρεφόμενα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς δώσετε αποδείξεις ότι έχετε στείλει πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο είναι το συντομότερο.
Οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε σε μας χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από δεκατέσσερις ημέρες από την ημέρα κατά την οποία θα επικοινωνήσετε για την υπαναχώρηση σας από την παρούσα σύμβαση. Η έσχατη προθεσμία τηρείται εάν επιστέψετε τα αγαθά προτού εκπνεύσει η περίοδος των δεκατεσσάρων ημερών.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με την συναλλαγή σας, έχετε 14 ημέρες από την ημέρα που θα παραλάβετε το πακέτο για να κάνετε την επιστροφή σας. Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση με όλες τους τις ετικέτες. Το δικαίωμα επιστροφής δεν ισχύει όταν κάποια από τις ετικέτες έχει αφαιρεθεί ή χαλάσει. Το ίδιο ισχύει όταν το επιστρεφόμενο προϊόν(τα) έχει χρησιμοποιηθεί, φθαρεί, πλυθεί ή καταστραφεί. Τα ενδύματα πρέπει να επιστραφούν αχρησιμοποίητα και με όλες τις ετικέτες τους. Επιστρεφόμενα προϊόντα με ζημιές δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτά και μπορεί να σταλούν πάλι πίσω στον πελάτη ή / και να αρνηθούμε την επιστροφή των χρημάτων.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Τα εμπορεύματα είναι ελαττωματικά εάν παραλαμβάνονται φθαρμένα ή υπεισέρχεται ένα κατασκευαστικό ελάττωμα. Αντικείμενα που έχουν υποστεί ζημιά ως αποτέλεσμα της φυσιολογικής φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά.
Αν θα θέλατε να ανταλλάξετε ένα ελαττωματικό προϊόν αντί επιστροφής χρημάτων, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι μπορούμε να το αντικαταστήσουμε μόνο με το ίδιο προϊόν στο ίδιο μέγεθος, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Όπου είναι δυνατόν, προσφέρουμε την δυνατότητα επισκευής ελαττωματικών προϊόντων. Αν αυτό δεν μπορεί να επισκευαστεί ή το ίδιο το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, έχετε δικαίωμα πλήρους επιστροφής χρημάτων.
ΧΡΩΜΑΤΑ
Έχουμε καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να εμφανίζονται όσο το δυνατόν ακριβέστερα τα χρώματα των προϊόντων που προβάλλονται στην σελίδα της Gaki. Ωστόσο, επειδή οι οθόνες των υπολογιστών ποικίλλουν, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η οθόνη σας δείχνει οποιοδήποτε χρώμα με απόλυτη ακρίβεια.
ΕΠΑΝΗΛΕΙΜΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Προσφέρουμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών για να κάνουμε την εμπειρία των ηλεκτρονικών αγορών σας ακόμα πιο εύκολη. Ωστόσο, παρακολουθούμε τον αριθμό των επιστροφών που έγιναν και μπορεί να αρνηθούμε να δεχθούμε παραγγελίες κατά την κρίση μας, εάν τα εμπορεύματα επιστρέφονται κατ' επανάληψη.
ΕΥΘΥΝΗ
Η Gaki καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι η ιστοσελίδα διαχειρίζεται και διατηρείται με τη δέουσα φροντίδα. Παρ' όλα αυτά, δεν εγγυόμαστε ότι οι πληροφορίες που περιέχονται στη σελίδα της Gaki είναι χωρίς λάθη ή απολύτως ακριβείς ή ότι η πρόσβαση στη σελίδα της Gaki θα είναι χωρίς διακοπές. Επιπλέον, αποποιούμεθα κάθε ευθύνη για τυχόν απώλεια, ελλαττωματικές ή σβησμένες λήψεις. Δεν αναγνωρίζουμε ευθύνη για κάθε ζημιά που προκαλείται άμεσα ή έμμεσα από την χρήση της σελίδας Gaki.
Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή απώλειες που δεν έχουν προκληθεί από δική μας αθέτηση ή αμέλεια, έμμεσες απώλειες που είναι παράπλευρες απώλειες της κύριας απώλειας ή ζημίας και οι οποίες δεν είναι ευλόγως προβλέψιμες από εσάς και εμάς (για παράδειγμα, απώλεια κερδών ή απώλεια της ευκαιρίας).
Δεν είμαστε επίσης υπεύθυνοι για την αποτυχία να εκπληρώσουμε κάποια από τις υποχρεώσεις μας σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις, όταν η αδυναμία οφείλεται σε γεγονότα πέραν του εύλογου ελέγχου μας.
ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ
Οι συμβάσεις μεταξύ του Πωλητή '' Gaki '' και του πελάτη '' εσάς '', καθώς και οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις διέπονται από την ελληνική νομοθεσία.