/ ΝΕΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ

 

Στην ιστοσελίδα Gaki. μπορείτε να δημιουργήσετε έναν προσωπικό «λογαριασμό» με τον οποίο θα είστε σε θέση να χρησιμοποιείτε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και να απολαύσετε πολλά πλεονεκτήματα.

Για να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό, κάντε κλικ στο «Λογαριασμό» στο δεξί πάνω μέρος της σελίδας. Για να συνεχίσετε πρέπει να εισάγετε την διεύθυνση email σας και έναν κωδικό της επιλογής σας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να συμπληρώσετε το όνομά, το επώνυμο και τη διεύθυνση σας. Αφού εγγραφείτε με επιτυχία, θα λάβετε αυτόματα ένα μήνυμα επιβεβαίωσης μέσω e-mail.


/ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

 

Είναι εύκολο να ενημερώσετε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας ανά πάσα στιγμή. Στην πάνω δεξιά γωνία της σελίδας, κάντε κλικ στο «λογαριασμό» για να αποκτήσετε πρόσβαση στο λογαριασμό σας. Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, επιλέξτε «επαναφορά κωδικού» στη σελίδα «λογαριασμός». Θα σας αποσταλεί ένα email στη διεύθυνση email που έχετε υποδείξει για να επαναφέρετε τον κωδικό σας.


/ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ

Τα «αγαπημένα» σας επιτρέπουν να αποθηκεύσετε τα προϊόντα που σας αρέσουν, αλλά δεν είστε έτοιμη να αγοράσετε. Τα αγαπημένα σας θα παραμείνουν αποθηκευμένα ακόμα και όταν φύγετε από την ιστοσελίδα μας, έτσι ώστε να μπορείτε να εντοπίσετε στο μέλλον, ή να τα στείλετε με email στους φίλους σας και την οικογένειά σας. Για να προσθέσετε προϊόντα στα αγαπημένα σας, απλά επιλέξτε το μέγεθος και το χρώμα ενός προϊόντος και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί «στα αγαπημένα» στην σελίδα του προϊόντος. Για να δημιουργήσετε μια λίστα αγαπημένων, θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό στη σελίδα Gaki. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στα «αγαπημένα» σας αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.


/ ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Για να τοποθετήσετε μια παραγγελία επιλέξετε το χρώμα και το μέγεθος. Αν η επιλογή σας είναι ένα set προϊόντων για παράδειγμα ένα κουστούμι, επιλέξτε πρώτα το μέγεθος του σακακιού και στη συνέχεια το μέγεθος του προϊόντος που συνοδεύεται. Επιλέξτε το «καλάθι αγορών» για να προσθέσετε το προϊόν στην παραγγελία σας. Ένα μήνυμα θα σας πληροφορήσει ότι το προϊόν έχει προστεθεί στο καλάθι. Μπορείτε να συνεχίσετε τις αγορές σας ή εάν επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας επιλέξτε την «προβολή καλαθιού».

Μπορείτε εύκολα να τροποποιήσετε την παραγγελία σας, ανά πάσα στιγμή, με την επιλογή "Καλάθι", στην πάνω δεξιά γωνία της σελίδας. Δείτε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, για να αλλάξετε το μέγεθος, το χρώμα ή την ποσότητα ή και να διαγράψετε κάποια από το καλάθι αγορών. Κάντε τις τελευταίες σας αλλαγές και στη συνέχεια επιλέξτε «Συνέχεια στην ολοκλήρωση αγορών». Πρέπει να είστε εγγεγραμμένες στην Gaki.gr για να συνεχίσετε. Αν δεν έχετε προσωπικό λογαριασμό στην Gaki.gr θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε έναν κατά την ολοκλήρωση των αγορών σας με την επιλογή «Εγγραφή».

Κατά την εγγραφή σας την πρώτη φορά, παρακαλούμε εισάγετε την διεύθυνση τιμολόγησης και την διεύθυνση παράδοσης. Αν θέλετε να παραλάβετε τα προϊόντα σας στην διεύθυνση του επαγγελματικού σας χώρου ή σε κάποια άλλη διεύθυνση, έχετε την επιλογή διεύθυνσης παράδοσης διαφορετική από την διεύθυνση τιμολόγησης κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης των αγορών σας. Έχετε επίσης την επιλογή να λάβετε τιμολόγιο αντί της συνήθης απόδειξης λιανικής. Ελέγξτε τα στοιχεία επικοινωνίας, τον τρόπο αποστολής και τον τρόπο πληρωμής και τοποθετήστε την παραγγελία σας με την επιλογή «Τοποθέτηση Παραγγελίας».

Μετα την ολοκληρώση των αγορών σας, θα σας αποσταλεί αυτόματα ένα e-mail που επιβεβαιώνει την παραλαβή των στοιχείων της παραγγελίας σας, το οποίο σας προτείνουμε να κρατήσετε για το αρχείο σας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι το email αυτό επιβεβαιώνει μόνο ότι λάβαμε την παραγγελία σας. Όταν η παραγγελία σας γίνει αποδεκτή και αποστείλουμε τα προϊόντα, θα λάβετε ένα δεύτερο email, "Αποδοχής και Αποστολής" που θα περιλαμβάνει τον αριθμό ανίχνευσης της αποστολής σας, με τον οποίο θα έχετε την δυνατότητα να παρακολουθείτε την κατάσταση της αποστολής online. Παρακαλούμε σημειώστε ότι μόνο ύστερα από αυτό το σημείο δημιουργείτε μια δεσμευτική σύμβαση πώλησης ανάμεσα σε σας και την Gaki.

Η Gaki.gr διατηρεί αρχείο για κάθε παραγγελία που έγινε αποδεκτή από μας. Εχετε πρόσβαση σε πρόσφατες και παλιότερες παραγγελίες οποιαδήποτε στιγμή μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού.


/ ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Για να αλλάξετε την παραγγελία σας αφού την έχετε ήδη υποβάλει, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Gaki άμεσα στέλνοντας email στο customercare@gaki.gr. Αν η παραγγελία σας δεν έχει γίνει ακόμα αποδεκτή από εμάς και δεν έχει αποσταλεί, ένας εκπρόσωπος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών θα είναι σε θέση να ακυρώσει την παραγγελία σας έτσι ώστε να τοποθετήσετε μια νέα παραγγελία με τις αλλαγές που επιθυμείτε.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε καμία αλλαγή από τη στιγμή που θα σας έχει σταλθεί το email επιβεβαίωσης Αποδοχής και Αποστολής της παραγγελίας σας. Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση και ακύρωσης της παραγγελίας, μετά τη λήψη του πακέτου σας. Για λεπτομέρειες σχετικά με τις ακυρώσεις παρακαλώ διαβάστε παρακάτω.


/ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Σε περίπτωση που ένα μέγεθος ή χρώμα είναι σε έλλειψη, δεν εμφανίζετε στη σελίδα προϊόντος. Εάν υπάρχει κάποιο προϊόν που θα θέλατε να αγοράσετε και το χρώμα ή το μέγεθος δεν είναι διαθέσιμο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το customercare@gaki.gr και θα σας ενημερώσουμε με email όταν το προϊόν είναι πάλι διαθέσιμο στο χρώμα ή στο μέγεθος που επιθυμείτε. Εάν ένα προϊόν εξαντληθεί, θα εμφανιστεί η αντίστοιχη ειδοποίηση στην σελίδα του.

Σε σπάνιες περιπτώσεις (για παράδειγμα κατά την διάρκεια εκπτώσεων ή εορταστικών περιόδων), αρκετοί πελάτες μπορεί να επιλέξουν ταυτόχρονα ένα προϊόν, το οποίο έτσι να γίνει μη διαθέσιμο. Σε αυτή την περίπτωση, θα σας ενημερώσουμε με email ότι το προϊόν που επιλέξατε έχει εξαντληθεί. Εξαιτίας των επιστροφών, είναι πιθανό ένα προϊόν που έχει εξαντληθεί να είναι πάλι διαθέσιμο. Η αποδοχή της παραγγελίας σας με το «E-Mail Αποδοχής και Αποστολής» περιορίζεται στα προϊόντα που είναι διαθέσιμα. Καμία σύμβαση πώλησης δεν θα ολοκληρωθεί όσον αφορά προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα. Παρακαλούμε σημειώστε ότι η κάρτα σας χρεώνεται μόνο κατά την αποστολή της παραγγελίας σας.


/ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΓΕΘΩΝ

 

Ο ακόλουθος πίνακας μεγεθών όπως και ο οδηγός μετρήσεων και τα στοιχεία επικοινωνίας ή βοήθειας για οποιαδήποτε ερώτηση που σχετίζεται με τα μεγέθη, είναι διαθέσιμα σε εσάς σε κάθε σελίδα προϊόντος επιλέγοντας το «ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΓΕΘΩΝ». Η Ομάδα Εξυπηρέτησης πελατών είναι πρόθυμη να σας προσφέρει εξειδικευμένες συμβουλές σχετικά με τα μεγέθη, απλά επικοινωνήστε στο customercare@gaki.gr.

 


/ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

 

Δεν προσφέρουμε τροποποιήσεις σε online αγορές.


/ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΔΩΡΟΥ

Ειδική συσκευασία είναι διαθέσιμη για όλες τις online παραγγελίες. Παραγγελίες δώρων φτάνουν τυλιγμένες σε κουτί δώρου με την ετικέτα μας, περιλαμβανομένου ενός προσωπικού μηνύματος και μίας κάρτας αλλαγής δώρου. Για να ζητήσετε μία συσκευασία δώρου, απλά επιλέξτε, «Συσκευασία Δώρου» κατά την ολοκλήρωση των αγορών.


/ ΦΟΡΟΙ

Όλες οι τιμές είναι σε ΕΥΡΩ (EUR) και συμπεριλαμβάνουν τον ΦΠΑ. Οι πληρωμές καθώς και οι επιστροφές τιμολογούνται σε ΕΥΡΩ (EUR).


/ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Όταν είστε έτοιμες να κάνετε την αγορά σας, τοποθετήστε το ποντίκι σας πάνω στο Καλάθι σας στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας και κάντε κλικ στην «ολοκλήρωση παραγγελίας». Η διαδικασία ολοκλήρωσης παραγγελίας είναι γρήγορη, εύκολη και ασφαλής.

Θα πρέπει να είστε εγγεγραμμένη ως χρήστης στην Gaki.gr για να κάνετε την αγορά σας. Παρακαλούμε συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασής σας. Αν δεν έχετε προσωπικό λογαριασμό στην Gaki.gr θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε ένα κατά την ολοκλήρωση των αγορών σας επιλέγοντας την «Εγγραφή».

Κατά την εγγραφή σας την πρώτη φορά, παρακαλούμε εισάγετε την διεύθυνση τιμολόγησης και την διεύθυνση παράδοσης. Αν θέλετε να παραλάβετε τα προϊόντα σας στην διεύθυνση του επαγγελματικού σας χώρου ή σε κάποια άλλη διεύθυνση, έχετε την επιλογή διεύθυνσης παράδοσης διαφορετική από την διεύθυνση τιμολόγησης κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης των αγορών σας. Έχετε επίσης την επιλογή να λάβετε τιμολόγιο αντί της συνήθης απόδειξης λιανικής. Ελέγξτε τα στοιχεία επικοινωνίας, τον τρόπο αποστολής και τον τρόπο πληρωμής και τοποθετήστε την παραγγελία σας με την επιλογή «Τοποθέτηση Παραγγελίας».


/ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με την πιστωτική σας κάρτα. Αποδεχόμαστε Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express, Maestro και Diners μέσω της υπηρεσίας e-Commerce της Alpha Bank. Όταν επιλέξετε αυτό τον τρόπο πληρωμής, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα μεταφερθείτε αυτόματα στην σελίδα e-Commerce της Alpha Bank. Η υπηρεσία e-Cοmmerce της Alpha Bank χρησιμοποιεί μια από τις καλύτερες πρακτικές διαχείρισης πληρωμών και είναι πλήρως συμβατή με τα διεθνή πρωτόκολλα ασφαλείας, πιστοποιημένη από τον Κώδικα Ασφάλειας (SecureCode) της Visa και της Mastercard για ασφαλείς ηλεκτρονικές πληρωμές μέσω καρτών.

Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να πληρώσετε μέσω της υπηρεσίας Paypal. Όταν επιλέξετε αυτό τον τρόπο πληρωμής, κατά την ολοκλήρωση των αγορών σας, θα κατευθυνθείτε στη σελίδα Paypal αυτόματα. Αν έχετε ήδη ένα λογαριασμό στο Paypal, μπορείτε να συνδεθείτε και να επιβεβαιώσετε την πληρωμή. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο Paypal, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν και να προχωρήσετε στην πληρωμή.

Οι πληρωμές καθώς και οι επιστροφές τιμολογούνται σε ΕΥΡΩ (ΕUR). Παρακαλούμε σημειώστε ότι η κάρτα σας χρεώνεται μόνο κατά την αποστολή της παραγγελίας σας.


/ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ

Δωρεάν απλή παράδοση, για παραγγελίες πάνω από 200 € (Express 7,50 € σε όλη την Ελλάδα)

Αθήνα - Προάστια

Απλή παράδοση: 7,50€ (επόμενη εργάσιμη από την επιβεβαίωση αποστολής)

Express παράδοση: 14,00€ (αυθημερόν για παραγγελίες πριν τις 11:00 π.μ, Σάββατο, προτιμητέο χρονικό δίωρο)

Ηπειρωτική - Νησιωτική

Απλή παράδοση: 12,00€ (2-3 ημέρες από την αποστολή, εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές)

Express παράδοση: 18,00€ (επόμενη εργάσιμη, Σάββατο, προτιμητέο χρονικό δίωρο, εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες)

Οι διακεκριμένοι πελάτες της Gaki απολαμβάνουν δωρεάν αποστολή για όλες τις παραγγελίες. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών για να λάβετε το Premier Voucher.

Αν δεν είστε στη διεύθυνση παράδοσης που έχετε επιλέξει, την στιγμή που θα παραδοθεί το πακέτα, θα λάβετε μια κάρτα που θα σας ενημερώνει για την προσπάθεια της παράδοσης η οποία θα προγραμματιστεί αυτόματα για την επόμενη εργάσιμη μέρα. Αν δεν λάβετε την παραγγελία σας εντός 5 εργάσιμων ημερών ύστερα από την επιβεβαίωση αποστολής, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών της Gaki στο customercare@gaki.gr.

Η Gaki ασφαλίζει κάθε παραγγελία κατά τη διάρκεια μεταφοράς μέχρι και την παράδοση στην καθορισμένη διεύθυνση παράδοσης. Ολες οι παραγγελίες από την Gaki.gr χρειάζονται υπογραφή κατά την παράδοση. Η καταλληλότερη διεύθυνση αποστολής είναι αυτή που προσφέρεται για παράδοση εντός ωρών εργασίας, 9:00 π.μ.-17:00 μ.μ. Δευτέρα έως Παρασκευή. Εάν έχετε ορίσει ως παραλήπτη κάποιον άλλον εκτός από εσάς, για τους σκοπούς της αποστολής (για παράδειγμα, αποστολή ως δώρο) θεωρείται ότι αποδέχεσθε ως απόδειξη παραλαβής την υπογραφή από αυτό το άτομο (ή σε αυτή τη διεύθυνση παράδοσης) και ότι τούτο συνιστά απόδειξη της παράδοσης και της εκπλήρωσης των όρων από την Gaki και τη μεταφορά της ευθύνης κατά τον ίδιο τρόπο. Στην περίπτωση που ο πελάτης ή ο ορισμένος παραλήπτης δεν υπογράψει για την παράδοση των αγαθών, οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία (για οποιονδήποτε λόγο) από την στιγμή της παράδοσης και μετά, είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη.


/ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Προσωρινά είναι αναγκαία ελάχιστη παραγγελία των 300 € για διεθνείς προορισμούς. Προσφέρουμε Express αποστολές με κόστος € 25,00 για όλες τις διεθνείς παραγγελίες μέσω της επιλεγμένης υπηρεσίας ταχυμεταφορών μας.

Οι παραγγελίες μπορούν να αποστέλλονται μόνο σε διευθύνσεις εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των χωρών που περιλαμβάνονται στην επικράτεια ενός κράτους μέλους για τους σκοπούς του ΦΠΑ, όπως μας το Πριγκιπάτο του Μονακό και τη Νήσο του Μαν.

Αν βρίσκεστε εκτός της ΕΕ και επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αγορές στην Gaki.gr, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω e-mail: customercare@gaki.gr.


/ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

 

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας εσωτερικού δωρεάν την υπηρεσία επιστροφής και αλλαγής.

Αλλαγές μπορούν να γίνουν μόνο για διαφορετικό μέγεθος του ίδιου προϊόντος. Το προϊόν αντικατάστασης θα σας αποσταλεί αμέσως μετά την παραλαβή του προϊόντος(ων) που επιστρέφεται. Για να αλλάξετε την αγορά σας επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών και επιστρέψετε τα προϊόντα σας σε 14 ημέρες από την παραλαβή. Χρησιμοποιήστε την προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής ταχυμεταφορών και απλά ακολουθήστε τις οδηγίες στη φόρμα επιστροφής που περιλαμβάνονται στο πακέτο σας.

Για τους διεθνείς πελάτες μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο customercare@gaki.gr για περαιτέρω οδηγίες και για το διεθνές κόστος επιστροφής.

Όροι Επιστροφών & Ανταλλαγών:

Τα ενδύματα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση, (δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, δεν έχουν πλυθεί, με τις ετικέτες τους χωρίς τροποποιήσεις) και με την αντίστοιχη απόδειξη αγορά τους. Εάν ένα προϊόν αλλαγής έχει μειωμένη τιμή δεν θα υπάρξει καμία πίστωση.

Εάν επιθυμείτε να ανταλλάξετε το προϊόν σας για ένα διαφορετικό προϊόν, παρακαλώ τοποθετήσετε μια νέα παραγγελία. Η αρχική σας παραγγελία θα ακυρωθεί μετά την παραλαβή της επιστροφής και ο λογαριασμός σας θα πιστωθεί με το αντίστοιχο χρηματικό ποσό. Για λεπτομέρειες σχετικά με τις ακυρώσεις διαβάστε παρακάτω.

Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την αλλαγή σας για δεύτερη φορά και επιθυμείτε να ανταλλάξετε το προϊόν σας, παρακαλούμε τοποθετήστε μια νέα παραγγελία. Η αρχική σας παραγγελία θα ακυρωθεί μετά την παραλαβή της επιστροφής και ο λογαριασμός σας θα πιστωθεί με το αντίστοιχο χρηματικό ποσό. Για λεπτομέρειες σχετικά με τις ακυρώσεις διαβάστε παρακάτω.

Αναγνωρίζουμε ότι η δυνατότητα επιστροφής και αλλαγής είναι σημαντική για τους πελάτες μας. Για να εξασφαλιστούμε την θετική εμπειρία αγορών παρακολουθούμε τις επιστροφές και αφού εντοπίσουμε ένα παράλογο αριθμό επιστροφών, ενδέχεται να περιορίσουμε ή να αρνηθούμε μελλοντικές συναλλαγές από τους πελάτες αυτούς.

Δεν είμαστε σε θέση να αποδεχτούμε επιστροφές ή οι ανταλλαγές για είδη που έχουν αγοραστεί σε καταστήματα. Η Gaki.gr διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει την πολιτική Επιστροφών & Ανταλλαγών οποιαδήποτε στιγμή.


/ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Αν δεν είστε ικανοποιημένη με τις αγορές σας, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 14 ημερών από την παραλαβή. Ο ευκολότερος τρόπος είναι να επιστρέψετε τα προϊόντα σύμφωνα με τις παρακάτω οδηγίες. Εάν δεν μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα πριν από την καταληκτική περίοδο των 14 ημερών, θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την πρόθεσή σας να ακυρώσετε μέσω email: customercare@gaki.gr, πάντα εντός της προθεσμίας των 14 ημερών και στην συνέχεια να αποστέλλεται την επιστροφή το συντομότερο δυνατόν.

Συμπληρώστε το έντυπο ακύρωσης που περιλαμβάνεται στο πακέτο σας. Στη συνέχεια συσκευάστε τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε - ιδανικά στο πακέτο που αρχικά παραλάβατε. Βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα έχουν συσκευαστεί προσεκτικά και χρησιμοποιήστε το αυτοκόλλητο ταχυμεταφορών επιστροφής που βρισκόταν στο πακέτο που παραλάβατε. Καλέστε τον ταχυμεταφορέα για να κανονίσετε την επιστροφή. Αν δεν έχετε το έντυπο ακύρωσης ή το αυτοκόλλητο ταχυμεταφορών επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο customercare@gaki.gr.

Μεταχειριστείτε όλα τα προϊόντα με προσοχή. Τα προϊόν(τα) πρέπει να μας επιστραφούν στην ίδια κατάσταση όπως όταν παραλήφθηκαν. Όταν δοκιμάζετε το ένδυμα(τα) παρακαλούμε μην χρησιμοποιείτε περιττή δύναμη και βεβαιωθείτε ότι δεν φοράτε make-up, άρωμα ή αποσμητικό που μπορεί να αφήσει μυρωδιά ή σημάδια. Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχθούμε την επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος(ων), όπου οι εν λόγω οδηγίες δεν έχουν τηρηθεί.

Αφού λάβουμε τα προϊόντα και εγκρίνουμε την επιστροφή θα είμαστε σε θέση να επιστρέψουμε τα χρήματα των αγορών σας για το χρηματικό ποσό των προϊόντων που επιστράφηκαν, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Εάν η παραγγελία σας ήταν πάνω από €200 και το μεταφορικό κόστος προσφέρονταν δωρεάν από την Gaki.gr τότε θα αφαιρεθεί μεταφορικό κόστος ίσο με τα έξοδα επιστροφής από την επιστροφή των χρημάτων σας.

Θα σας επιστρέψουμε το χρηματικό ποσό μέσω του ίδιου τρόπου πληρωμής της αρχικής σας συναλλαγής, εκτός εάν ρητά συμφωνηθεί μαζί σας διαφορετικός τρόπος. Δεν θα επιβαρυνθείτε με επιπλέον χρεώσεις, ως αποτέλεσμα αυτής της επιστροφής.

Πιστωτική Κάρτα: Η επιστροφή γίνεται αυτόματα στον τραπεζικό λογαριασμό ή στο λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά σας. Ο εκτιμώμενος χρόνος ποικίλλει ανάλογα με την τράπεζα, θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης που θα σας ενημερώνει ότι σε λίγες μέρες θα λάβετε το αντίστοιχο ποσό στο λογαριασμό σας. Εάν η ημερομηνία λήξης της κάρτας σας έχει παρέλθει ή η κάρτα σας έχει χαθεί ή κλαπεί, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο customercare@gaki.gr έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε ότι η επεξεργασία για την επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει σωστά.

PayPal: Οι πιστώσεις που δημιουργούνται από επιστροφές επιστρέφονται στο λογαριασμό PayPal που χρησιμοποιήσατε για την αγορά.

Σημειώστε ότι η Gaki.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές που γνωστοποιούνται ή αποστέλλονται εκτός της καθορισμένης περιόδου, ή αν τα ενδύματα δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση όπως όταν παραλήφθηκαν.